Пошуковий запит: (<.>A=Грицун Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Грицун Ю. М. Жанрова багатогранність творчої палітри І. Ковача [Електронний ресурс] / Ю. М. Грицун // Культура України. Cерія : Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 50. - С. 68-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kum_2015_50_9
|
2. |
Грицун Ю. Н. Волшебный мир балета "Северная сказка" И. Ковача в музыкальном воплощении [Електронний ресурс] / Ю. Н. Грицун // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2011. - Вип. 33. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2011_33_11
|
3. |
Грицун Ю. В классе Игоря Ковача: уроки композиторского мастерства [Електронний ресурс] / Ю. Грицун // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2013. - Вип. 38. - С. 316-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2013_38_30
|
4. |
Грицун Ю. М. Категория прекрасного как смысловая доминанта музыкального наследия Игоря Ковача [Електронний ресурс] / Ю. М. Грицун // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2015. - Вип. 43. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2015_43_6
|
5. |
Грицун Ю. Н. Поздние вдохновения Мастера: "Лирическая музыка" для камерного оркестра и солирующей виолончели (по прочтении К. Паустовского) и "Sonatina piccolo" для струнного оркестра Игоря Ковача [Електронний ресурс] / Ю. Н. Грицун // Аспекти історичного музикознавства. - 2017. - Вип. 9. - С. 92-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asismy_2017_9_8
|
6. |
Грицун Ю. М. Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. М. Грицун, В. С. Вергунова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(2). - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(2)__34
|
7. |
Вергунова В. С. Формування ціннісного ставлення до дійсності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки (на прикладі вивчення твору Ю. Грицун "Чотири грані страшної трагедії" для читця та камерного оркестру, присвяченого Дню пам'яті голодомору) [Електронний ресурс] / В. С. Вергунова, Ю. М. Грицун // Молодий вчений. - 2018. - № 2.1. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2
|
8. |
Бабій І. В. Історині передумови розвитку педагогічної майстерності [Електронний ресурс] / І. В. Бабій, Б. А. Максимчук, А. О. Малихін, Е. М. Сивохоп, М. А. Короткіх, Ю. М. Грицун, Н. С. Маляр, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 11. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_11_4
|
9. |
Грицун Ю. М. Віддзеркалення казковості в музичному театрі Ігоря Ковача (на прикладі балету-казки "Бембі") [Електронний ресурс] / Ю. М. Грицун // Аспекти історичного музикознавства. - 2021. - Вип. 23. - С. 78-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asismy_2021_23_7
|